book cover

Jak nauczyć dzieci myślenia

Sternberg, Robert J., Kubińska, Olga Tłumaczenie, Kubiński, Wojciech Tłumaczenie, Spear-Swerling, Louise, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Year of publication: 2003.

Kubińska, Olga. Tł., Myślenie nauczanie., Rozwój psychofizyczny dziecka nauczanie, Myślenie, Nauczanie metody, Dziecko - rozój psychofizyczny, Uczenie się, Dzieci, Spear-Swerling, Louise, Kubiński, Wojciech. Tł., Sternberg, Robert J, Myślenie - nauczanie

available:

2 from 2

Author
Sternberg, Robert J.
Kubińska, Olga Tłumaczenie
Kubiński, Wojciech Tłumaczenie
Spear-Swerling, Louise
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Title
Jak nauczyć dzieci myślenia
ISBN
83-89120-72-0 : zł 15
Place of publication
Gdańsk :
Publishing house
Gdańskie Wydaw. Psychologiczne,
Year of publication
2003.
Volume
128 s. ;
Dimensions
24 cm.
Series
Edukacja
Pedagogika
UDC
159.922.7:159.955
Object passwords
Kubińska, Olga. Tł.
Myślenie nauczanie.
Rozwój psychofizyczny dziecka nauczanie
Myślenie
Nauczanie metody
Dziecko - rozój psychofizyczny
Uczenie się
Dzieci
Spear-Swerling, Louise
Kubiński, Wojciech. Tł.
Sternberg, Robert J
Myślenie - nauczanie
Additional information
Bibliogr. Bibliogr.
020
%a 8389120720
080
%a 159.922.7:159.955
100
%a Sternberg, Robert J.
245
%a Jak nauczyć dzieci myślenia /
260
%a Gdańsk : %b Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, %c 2003.
300
%a 128 s. ; %c 24 cm.
490
%a Edukacja
490
%a Pedagogika
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
650
%a Myślenie %x nauczanie.
650
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %x nauczanie
650
%a Myślenie
650
%a Nauczanie %x metody
650
%a Uczenie się
650
%a Dzieci
650
%a Sternberg, Robert J
650
%a Spear-Swerling, Louise
650
%a Kubińska, Olga. Tł.
650
%a Kubiński, Wojciech. Tł.
650
%a Dziecko - rozój psychofizyczny
650
%a Myślenie - nauczanie
700
%a Kubińska, Olga %e Tłumaczenie
700
%a Kubiński, Wojciech %e Tłumaczenie
700
%a Spear-Swerling, Louise
710
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
920
%a 83-89120-72-0 : zł 15

Available items

1.
Accession: 001-094396
Signature: 159.922.7
Status: To the reading room only
2.
Accession: 001-106260
Signature: 159.922.7
Status: Checked in

Most often borrowed