book cover

Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność

Matwiejczuk, Rafał (1973- ), Wydawnictwo C.H. Beck

Year of publication: 2006.

Marketing zarządzanie podręcznik akademicki., Wartość firmy (rachunkowość), Logistyka zarządzanie., Logistyka gospodarcza, Economic value added, Business logistics, Zarządzanie, Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki., Marketing, Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie., Podręcznik

available:

1 from 1

Author
Matwiejczuk, Rafał (1973- )
Wydawnictwo C.H. Beck
Title
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność
ISBN
83-7387-466-6 : zł 33
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwo C. H. Beck,
Year of publication
2006.
Volume
IX, [1], 206 s. :
Dimensions
24 cm.
Series
Studia Ekonomiczne
UDC
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
Object passwords
Marketing zarządzanie podręcznik akademicki.
Wartość firmy (rachunkowość)
Logistyka zarządzanie.
Logistyka gospodarcza
Economic value added
Business logistics
Zarządzanie
Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki.
Marketing
Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie.
Podręcznik
Additional information
Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Bibliogr. s. 185-195. Indeks. Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
020
%a 8373874666
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
100
%a Matwiejczuk, Rafał %d (1973- )
245
%a Zarządzanie marketingowo-logistyczne : %b wartość i efektywność /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo C. H. Beck, %c 2006.
300
%a IX, [1], 206 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Studia Ekonomiczne
500
%a Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
500
%a Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
504
%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
521
%a Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
650
%a Wartość firmy (rachunkowość)
650
%a Logistyka %x zarządzanie.
650
%a Logistyka gospodarcza
650
%a Economic value added
650
%a Business logistics
650
%a Zarządzanie
650
%a Marketing
650
%a Ekonomiczna wartość dodana %v podręczniki akademickie.
650
%a Logistyka gospodarcza %v podręcznik akademicki.
650
%a Marketing %v podręcznik akademicki. %x zarządzanie
655
%a Podręcznik
710
%a Wydawnictwo C.H. Beck
920
%a 83-7387-466-6 : zł 33

Available items

1.
Accession: B0085274
Signature: 005
Status: Checked in

Most often borrowed