okładka

Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : praca zbiorowa

Poskrobko, Bazyli Redakcja., Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). Wydawnictwo.

Rok wydania: 2005.

Turystyka marketing., Turystyka zarządzanie., Obszary chronione, Turystyka Rezerwaty i parki narodowe turystyka, Turystyka marketing, Turystyka zarządzanie

dostępne:

1 z 1

Autor
Poskrobko, Bazyli Redakcja.
Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). Wydawnictwo.
Tytuł
Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : praca zbiorowa
ISBN
83-87981-42-7
Miejsce wydania
Białystok :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej,
Rok wydania
2005.
Objętość
343 s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
UKD
338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 331-339. Bibliogr. s. 331-339.
Bibliogr. s. 331-339.
Hasła przedmiotowe
Turystyka marketing.
Turystyka zarządzanie.
Obszary chronione
Turystyka Rezerwaty i parki narodowe turystyka
Turystyka marketing
Turystyka zarządzanie
Słowa kluczowe
obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej turystyka na obszarach przyrodniczo cennych turystyka a administracja /działania powiatów i gmin na rzecz rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych/ turystyka - planowanie zintegrowane rozwoju jakość produktu turystycznego marka produktu turystycznego produkt turystyczny - jakość i marka produkt turystyczny - zintegrowany cykl życia turystyka - rynek /segmentacja/ rynek turystyczny - segmentacja turystyka - marketing /wybrane problemy w turystyce na bagiennych obszarach chronionych/ przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie /zintegrowany system zarządzania/ turystyka - ceny usług turystycznych /metody kształtowania
020
%a 8387981427
080
%a 338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
080
%a 338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
245
%a Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : %b praca zbiorowa /
260
%a Białystok : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, %c 2005.
300
%a 343 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
504
%a Bibliogr. s. 331-339.%a Bibliogr. s. 331-339.
504
%a Bibliogr. s. 331-339.
650
%a Turystyka %x marketing.
650
%a Turystyka %x zarządzanie.
650
%a Obszary chronione
650
%a Turystyka%a Rezerwaty i parki narodowe %x turystyka
650
%a Turystyka %x marketing
650
%a Turystyka %x zarządzanie
692
%x obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej%x turystyka na obszarach przyrodniczo cennych%x turystyka a administracja /działania powiatów i gmin na rzecz rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych/%x turystyka - planowanie zintegrowane rozwoju%x jakość produktu turystycznego%x marka produktu turystycznego%x produkt turystyczny - jakość i marka%x produkt turystyczny - zintegrowany cykl życia%x turystyka - rynek /segmentacja/%x rynek turystyczny - segmentacja%x turystyka - marketing /wybrane problemy w turystyce na bagiennych obszarach chronionych/%x przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie /zintegrowany system zarządzania/%x turystyka - ceny usług turystycznych /metody kształtowania/
700
%a Poskrobko, Bazyli %e Redakcja.
710
%a Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). %b Wydawnictwo.
920
%a 83-87981-42-7

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 9461
Sygnatura: Cz 338
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane