okładka

Customer engagement : management practices in the consumer goods and services sector

Żyminkowska, Katarzyna, Wiechoczek, Joanna Autor, Kieżel, Małgorzata Autor, Difin

Rok wydania: 2019.

Consumer behavior, Customer relations, Konsumenci, Lojalność konsumentów, Marketing partnerski, Postawy, Polska, Opracowanie, Poradnik, 2001-

Autor
Żyminkowska, Katarzyna
Wiechoczek, Joanna Autor
Kieżel, Małgorzata Autor
Difin
Tytuł
Customer engagement : management practices in the consumer goods and services sector
ISBN
978-83-8085-861-9 : zł 55
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Difin,
Rok wydania
2019.
Objętość
169, [1] strona :
Rozmiary
23 cm.
UKD
366.1(438)
339.138(438)
Hasła przedmiotowe
Consumer behavior
Customer relations
Konsumenci
Lojalność konsumentów
Marketing partnerski
Postawy
Polska
Opracowanie
Poradnik
2001-
Informacje dodatkowe
Bibliografia na stronach 159-161.
For marketing academics, practitioners and students.
The research leading to the results discussed in this book has received funding from the National Science Centre, Poland in project no. 2014/13/B/HS4/01614
020
%a 9788380858619
080
%a 366.1(438)
080
%a 339.138(438)
100
%a Żyminkowska, Katarzyna
245
%a Customer engagement : %b management practices in the consumer goods and services sector /
260
%a Warszawa : %b Difin, %c 2019.
300
%a 169, [1] strona : %b ilustracje, wykresy ; %c 23 cm.
504
%a Bibliografia na stronach 159-161.
521
%a For marketing academics, practitioners and students.
536
%a The research leading to the results discussed in this book has received funding from the National Science Centre, Poland in project no. 2014/13/B/HS4/01614
648
%a 2001-
650
%a Consumer behavior
650
%a Customer relations
650
%a Konsumenci
650
%a Lojalność konsumentów
650
%a Marketing partnerski
650
%a Postawy
651
%a Polska
655
%a Opracowanie
655
%a Poradnik
700
%a Wiechoczek, Joanna %e Autor
700
%a Kieżel, Małgorzata %e Autor
710
%a Difin
920
%a 978-83-8085-861-9 : zł 55