okładka

Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Ślużyński, Maciej, Helion

Rok wydania: cop. 2004.

Firma (nazwa), Marketing, Reklama, Reklama język, Marketing język, Poradniki, Poradniki

dostępne:

2 z 2

Autor
Ślużyński, Maciej
Helion
Tytuł
Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
ISBN
83-7361-366-8 : zł 39
Miejsce wydania
Gliwice :
Wydawnictwo
"Helion",
Rok wydania
cop. 2004.
Objętość
224 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27](083.1)
658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27] (083.1)
Hasła przedmiotowe
Firma (nazwa)
Marketing
Reklama
Reklama język
Marketing język
Poradniki
Poradniki
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: język reklam - tworzenia jawnych i ukrytych komunikatów reklamowych, najczęściej stosowane metody tworzenia tekstów reklamowych, umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów. W dod. teksty aktów prawnych.
Indeks. Indeks.
020
%a 8373613668
080
%a 658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27](083.1)
080
%a 658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27] (083.1)
100
%a Ślużyński, Maciej
245
%a Marketing w praktyce : %b budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych /
260
%a Gliwice : %b "Helion", %c cop. 2004.
300
%a 224 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Na okł. podtyt.: język reklam - tworzenia jawnych i ukrytych komunikatów reklamowych, najczęściej stosowane metody tworzenia tekstów reklamowych, umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów. W dod. teksty aktów prawnych.
504
%a Indeks.%a Indeks.
650
%a Firma (nazwa)
650
%a Marketing
650
%a Reklama
650
%a Marketing %x język
650
%a Reklama %x język
655
%a Poradniki
655
%a Poradniki
710
%a Helion
920
%a 83-7361-366-8 : zł 39

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 9299
Sygnatura: 9299
Status: Do wypożyczenia
2.
Numer inwentarzowy: 9300
Sygnatura: 9300
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane