book cover

Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Ślużyński, Maciej, Helion

Year of publication: cop. 2004.

Firma (nazwa), Marketing, Reklama, Reklama język, Marketing język, Poradniki, Poradniki

available:

2 from 2

Author
Ślużyński, Maciej
Helion
Title
Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
ISBN
83-7361-366-8 : zł 39
Place of publication
Gliwice :
Publishing house
"Helion",
Year of publication
cop. 2004.
Volume
224 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27](083.1)
658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27] (083.1)
Object passwords
Firma (nazwa)
Marketing
Reklama
Reklama język
Marketing język
Poradniki
Poradniki
Additional information
Na okł. podtyt.: język reklam - tworzenia jawnych i ukrytych komunikatów reklamowych, najczęściej stosowane metody tworzenia tekstów reklamowych, umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów. W dod. teksty aktów prawnych.
Indeks. Indeks.
020
%a 8373613668
080
%a 658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27](083.1)
080
%a 658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27] (083.1)
100
%a Ślużyński, Maciej
245
%a Marketing w praktyce : %b budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych /
260
%a Gliwice : %b "Helion", %c cop. 2004.
300
%a 224 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Na okł. podtyt.: język reklam - tworzenia jawnych i ukrytych komunikatów reklamowych, najczęściej stosowane metody tworzenia tekstów reklamowych, umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów. W dod. teksty aktów prawnych.
504
%a Indeks.%a Indeks.
650
%a Firma (nazwa)
650
%a Marketing
650
%a Reklama
650
%a Marketing %x język
650
%a Reklama %x język
655
%a Poradniki
655
%a Poradniki
710
%a Helion
920
%a 83-7361-366-8 : zł 39

Available items

1.
Accession: 9299
Signature: 9299
Status: Checked in
2.
Accession: 9300
Signature: 9300
Status: Checked in

Most often borrowed