Tytuł
Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
ISBN
83-7361-366-8 : zł 39
Miejsce wydania
Gliwice :
UKD
658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27](083.1)
658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27] (083.1)
Hasła przedmiotowe
Firma (nazwa)
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: język reklam - tworzenia jawnych i ukrytych komunikatów reklamowych, najczęściej stosowane metody tworzenia tekstów reklamowych, umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów. W dod. teksty aktów prawnych.
080
%a 658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27](083.1)
080
%a 658.1/.5.012:659.1:339.138:811.162.1'27] (083.1)
245
%a Marketing w praktyce :
%b budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych /
260
%a Gliwice :
%b "Helion",
%c cop. 2004.
300
%a 224 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
500
%a Na okł. podtyt.: język reklam - tworzenia jawnych i ukrytych komunikatów reklamowych, najczęściej stosowane metody tworzenia tekstów reklamowych, umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów. W dod. teksty aktów prawnych.
650
%a Marketing
%x język
920
%a 83-7361-366-8 : zł 39