okładka

Sport jako biznes w czasach globalizacji

Sznajder, Andrzej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Rok wydania: copyright 2017.

Globalizacja, Kluby sportowe, Marketing, Zarządzanie, Materiały pomocnicze, Opracowanie, 2001-

dostępne:

1 z 1

Autor
Sznajder, Andrzej
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tytuł
Sport jako biznes w czasach globalizacji
ISBN
978-83-208-2272-4 :
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
Rok wydania
copyright 2017.
Objętość
208 stron :
Rozmiary
24 cm.
UKD
796.06
(075.8)
Hasła przedmiotowe
Globalizacja
Kluby sportowe
Marketing
Zarządzanie
Materiały pomocnicze
Opracowanie
2001-
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 203-208. Bibliografia, netografia na stronach 203-208.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego oraz dla osób chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi.
020
%a 9788320822724
080
%a 796.06
080
%a (075.8)
100
%a Sznajder, Andrzej
245
%a Sport jako biznes w czasach globalizacji /
260
%a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c copyright 2017.
300
%a 208 stron : %b ilustracje, fotografie, wykresy ;%b ilustracje, fotografie,wykresy ; %c 24 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 203-208.%a Bibliografia, netografia na stronach 203-208.
521
%a Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego oraz dla osób chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi.
648
%a 2001-
650
%a Globalizacja
650
%a Kluby sportowe
650
%a Marketing
650
%a Zarządzanie
655
%a Materiały pomocnicze
655
%a Opracowanie
710
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
920
%a 978-83-208-2272-4 :

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 010-069015
Sygnatura: PS
Status: Do czytelni